Publiciteit voor activiteiten tijdens Week van reflectie

In een groot aantal vakbladen en (digitale) nieuwsbrieven is ook dit jaar aandacht besteed aan de Week van reflectie. Op veel websites is de Week van reflectie in de agenda te vinden. Alle aandacht draagt er aan bij dat nog meer organisaties op de hoogte zijn van de Week van reflectie, en al in een vroeg stadium plannen kunnen maken voor activiteiten.

Organisaties die meewerken aan de Week van reflectie worden uitgenodigd om in hun eigen regio publiciteit te maken voor hun activiteiten, bijvoorbeeld door een persbericht te sturen naar lokale media (kranten, radio en televisie). Aandacht in de lokale media voor uw activiteiten levert positieve publiciteit op voor uw organisatie, en betekent extra publiciteit voor de Week van reflectie.

Landelijk worden ook dit jaar regelmatig persberichten gestuurd naar de vakmedia, landelijke bladen, radio en tv over de Week van reflectie, het lustrumsymposium en de vele activiteiten. Wilt u informatie sturen naar lokale media, dan kunt u gebruik maken van het persbericht over de Week van reflectie.

U kunt altijd contact opnemen voor meer informatie.

Communicatie Company
Postbus 508
1000 AM Amsterdam
T. 088 - 626 65 29

Ontwerp en vormgeving: Jack van Raay
Tekst: AnneMarie Bloemhoff