BrabantZorg organiseert workshops
‘Op adem komen - ontmoet je collega’s anders’

De Meentgroep van BrabantZorg organiseert in de Week van reflectie vier workshops voor medewerkers, met als thema ‘Op adem komen - ontmoet je collega’s anders’. Tijdens de workshop is er ruimte ‘om stil te staan bij je werk en in gesprek met elkaar te gaan’. Op donderdag 26 november 2015 worden workshops georganiseerd in Uden en Oss.

’Er is van alles gaande in en rondom de zorg, genoeg om je uit je rust te halen’, schrijft De Meentgroep* in haar uitnodiging. ‘Hoe zou het zijn, om eens stil te staan bij je werk en wat het je doet? Samen tijd neemt om op adem te komen, in gesprek met elkaar?’

Uitwisselen van ervaringen

Deelnemers worden in het eerste uur in de juiste stemming gebracht, en op een verrassende manier ‘op weg geholpen’. Daarna is er tijd voor uitwisseling van ervaringen en gedach­ten: ‘Wat doet de zorg die ik geef met mij?’; ‘Wat inspireert mij en waar loop ik tegen­aan?’ In het laatste half uur wordt informeel afgesloten met een hapje en een drankje. ‘Gun jezelf en elkaar die ontmoeting, je verdient het’, is de oproep van de medewerkers van De Meentgroep.

Reflectie en bezinning

*De Meentgroep is een groep medewerkers van BrabantZorg die de wens heeft om ‘reflectie en bezinning dieper te verankeren’ binnen hun organisatie. Een van de activiteiten van De Meentgroep: vier keer per jaar een inspiratiewandeling organiseren voor medewerkers.

Praktische informatie Sint Jan Uden

Datum: donderdag 26 november 2015
Tijd: 14.00 - 17.00 uur
Plaats: Sint Jan Uden, ruimte 1 en 2
Voor wie: medewerkers BrabantZorg
Toegang: gratis

Praktische informatie De Wellen Oss

Datum: Donderdag 26 november 2015
Tijd: 19.00 - 22.00 uur
Plaats: De Wellen Oss, Seasons
Voor wie: medewerkers BrabantZorg
Toegang: gratis
Meer informatie: www.brabantzorg.eu

Logo Brabantzorg Week van reflectie poster Week van reflectie poster